Tuesday 20 February 2007

Lucruri care imi plac si care nu imi plac la scoala mea

Ar fi multe de zis despre scoala mea dar o sa enumar doar cateva din lucrurile care imi plac : prima dintre ele ar fi ca putem intra si iesi cam la orice ora din scoala. Profesorii , unii dintre ei , sunt destul de treaba . Un ultim lucru imi place ca laboratorul de informatica arata destul de bine si , confortul si calculatoarele sunt numai bune pentru profilul nostru .
Totusi pe langa lucrurile care imi plac din pacate sunt si lucruri care NU imi plac la aceasta scoala : primul dintre ele este ca sunt uni profesori care sunt foarte severi si trebuie muncit din plin ca sa treci cu o medie destul de bunicica . Un al doilea ar fi ca este cam multa taranime prin scoala asta , iar ultimul este ca sunt multi dintre colegi care nu prea "aparetin" acestei clase, is cam pierduti .
Pe langa toate acestea scoala trebuie iubita asa cum este ea !

No comments: